F1 Classic - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://f1classic.blog.hu/2012/06/02/de_portago_a_halalos_balkanyar/full_commentlist/1#c40975630
Válasz erre: de Portago: a halálos balkanyar
2021-10-15T16:10:44+02:00
2021-10-15T16:10:44+02:00
stig
http://blog.hu/user/119598
Jó írás, tetszett.
https://f1classic.blog.hu/2018/01/16/meg_latjuk_iden_kubicat_versenyezni/full_commentlist/1#c34481543
Válasz erre: Még látjuk idén Kubicát versenyezni
2018-01-18T21:31:50+01:00
2018-01-18T21:31:50+01:00
paripas
http://blog.hu/user/851295
Kedves Károly !Azt gondoltam kicsit érettebben gondolkozik,Strollt kitenni? Ha ez megtörténik ígérem elnézést kérek Őntől!
https://f1classic.blog.hu/2016/11/08/ferrari_70_a_scuderia_tortenete_mike_hawthorn/full_commentlist/1#c31680583
Válasz erre: Ferrari 70 - A Scuderia története: Mike Hawthorn
2016-11-09T07:33:43+01:00
2016-11-09T07:33:43+01:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
"miután a vele ütköző Pierre Levegh Mercedes a főtribünre kirepülve 86 néző életét oltotta ki…"<br />
<br />
Nem vele ütközött, hanem Lance Macklin-nel. Hawthorn-t hibáztatták az esetért egy manővere miatt.
https://f1classic.blog.hu/2016/06/27/a_legelso_grand_prix_gyoztes/full_commentlist/1#c30943612
Válasz erre: 110 éve: a legelső Grand Prix győztes
2016-08-07T10:10:53+02:00
2016-08-07T10:10:53+02:00
kenguru99
http://blog.hu/user/130234
Szuper részletes írás! Kiegészítésképpen annyit hozzátennék hogy 1986-ban megjelent egy könyv (Rózsa György: Forma 1 Magyarországon)<br />
<a rel="nofollow" href="http://konyv.vatera.hu/hobbi_szabadido/sport_konyv/rozsa_gyorgy_forma_1_magyarorszagon_2289862778.html">konyv.vatera.hu/hobbi_szabadido/sport_konyv/rozsa_gyorgy_forma_1_magyarorszagon_2289862778.html</a><br />
Ebben is az ál Szisz Ferencet mutatják be mint az első grad prix győztest.
https://f1classic.blog.hu/2016/06/27/a_legelso_grand_prix_gyoztes/full_commentlist/1#c30670656
Válasz erre: 110 éve: a legelső Grand Prix győztes
2016-06-28T20:31:22+02:00
2016-06-28T20:31:22+02:00
dreamhotep
http://blog.hu/user/731731
zseniális cikk. egy apró észrevétel, az utolsó - bakui - nagydíjat nem hamilton nyerte, hanem britney
https://f1classic.blog.hu/2016/06/27/a_legelso_grand_prix_gyoztes/full_commentlist/1#c30669386
Válasz erre: 110 éve: a legelső Grand Prix győztes
2016-06-28T17:32:28+02:00
2016-06-28T17:32:28+02:00
Mr.MehesKaroly
http://blog.hu/user/522588
Köszi, esetleg ide küldd át: kmehes@gmail.com
https://f1classic.blog.hu/2016/06/27/a_legelso_grand_prix_gyoztes/full_commentlist/1#c30669338
Válasz erre: 110 éve: a legelső Grand Prix győztes
2016-06-28T17:26:49+02:00
2016-06-28T17:26:49+02:00
Csaba Petroczki
http://blog.hu/user/1144592
<a href="http://f1classic.blog.hu/2016/06/27/a_legelso_grand_prix_gyoztes?full_commentlist=1#c30666024" class="reply_nick_522588" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30666024 );">@Mr.MehesKaroly</a>: Csináltam a kocsirol képet de ide nem tudom feltenni, meg a facebookra sem mert nem vagyunk barátok, de írtam neked fészen hogyha érdekel elkuldom nagyon szivesen!
https://f1classic.blog.hu/2016/06/27/a_legelso_grand_prix_gyoztes/full_commentlist/1#c30666400
Válasz erre: 110 éve: a legelső Grand Prix győztes
2016-06-28T10:52:44+02:00
2016-06-28T10:52:44+02:00
Mr.MehesKaroly
http://blog.hu/user/522588
<a href="http://f1classic.blog.hu/2016/06/27/a_legelso_grand_prix_gyoztes?full_commentlist=1#c30666356" class="reply_nick_881047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30666356 );">@aladindölon</a>: Igaz! Köszi, már javítottam is.
https://f1classic.blog.hu/2016/06/27/a_legelso_grand_prix_gyoztes/full_commentlist/1#c30666356
Válasz erre: 110 éve: a legelső Grand Prix győztes
2016-06-28T10:46:08+02:00
2016-06-28T10:46:08+02:00
aladindölon
http://blog.hu/user/881047
Mátraszentimre és Tiszaszentimre nem ugyanazon települések. A mátrai település nevét javítani szükséges. Egyébként nagyon tetszett a poszt.
https://f1classic.blog.hu/2016/06/27/a_legelso_grand_prix_gyoztes/full_commentlist/1#c30666024
Válasz erre: 110 éve: a legelső Grand Prix győztes
2016-06-28T09:51:03+02:00
2016-06-28T09:51:03+02:00
Mr.MehesKaroly
http://blog.hu/user/522588
Nem készített fotót? Jó lenne! Ez az autó lesz itt majd a Magyar Nagydíj előtt is Bp-n.
https://f1classic.blog.hu/2016/06/27/a_legelso_grand_prix_gyoztes/full_commentlist/1#c30662970
Válasz erre: 110 éve: a legelső Grand Prix győztes
2016-06-27T19:22:15+02:00
2016-06-27T19:22:15+02:00
Csaba Petroczki
http://blog.hu/user/1144592
Micsoda véletlen, épp a múlt csütörtökön fényképeztem le ezt a kocsit goodwoodban!
https://f1classic.blog.hu/2014/04/29/25_for_me_a_wasted_talent/full_commentlist/1#c22776134
Válasz erre: 25. For me - a wasted talent
2014-05-03T21:12:52+02:00
2014-05-03T21:12:52+02:00
Mr.MehesKaroly
http://blog.hu/user/522588
Jó estét!<br />
Kétségtelen, most ezzel foglalkozom, de nem lesz mindig így. Még 3-4 interjút bírjon ki. Van sok téma a tarsolyomban: Nuvolari, az 1981-es Dél-Afrikai Nagydíj, Chapman halála és "túlélése", Innes Ireland egyetlen ferraris versenye, Visszatér az Osztrák Nagydíj stb.<br />
Türelmét kérem.<br />
Méhes Károly
https://f1classic.blog.hu/2014/04/29/25_for_me_a_wasted_talent/full_commentlist/1#c22772197
Válasz erre: 25. For me - a wasted talent
2014-05-03T13:28:48+02:00
2014-05-03T13:28:48+02:00
Psyman
http://blog.hu/user/144519
Üdvözletem!<br />
<br />
Érdekesek ezek az írások,d e fogunk olvasni valaha bármi másról, mint Gilles Villeneuve-ről? Tudom, hogy Méhes úr számára a Forma 1 Villeneuve-vel kezdődött és ért véget, de biztos vagyok benne, hogy egy csomó más dologról is tudna írni. Vagy akkor nevezze át a blogot "Gilles Villeneuve Tribute Blog"-ra...
https://f1classic.blog.hu/2014/02/08/mr_ferrari_loved_his_heart/full_commentlist/1#c21677170
Válasz erre: 11. Mr. Ferrari loved his heart
2014-02-13T19:54:25+01:00
2014-02-13T19:54:25+01:00
paripas
http://blog.hu/user/851295
Üdv ! Nagyon jók ezek az írások,kedvencem a 70-es évek közepe ,vége.De sajnos nem tudok angolul.Kedves Károly nem lehetne magyarul is?<br />
Üdv!
https://f1classic.blog.hu/2014/01/20/amikor_lauda_bemosott_alinak/full_commentlist/1#c21473710
Válasz erre: Amikor Lauda bemosott Alinak
2014-01-21T20:50:17+01:00
2014-01-21T20:50:17+01:00
Bogyó 2
http://blog.hu/user/178248
Gondolom, a film miatt került ez most elő. Még Hunt is meg lett említve.
https://f1classic.blog.hu/2013/02/18/auto_union_a_hadizsakmany/full_commentlist/1#c19089145
Válasz erre: Auto Union, a hadizsákmány
2013-02-19T21:17:10+01:00
2013-02-19T21:17:10+01:00
¿Qué tapas hay?
http://blog.hu/user/206379
Remek poszt! Nekem külön tetszik a kép, ahogy épp' a rigai múzeumba szállítják a teherautó platójára felhányt versenyautót.<br />
<br />
Bevallom, egy mondatot viszont képtelen voltam értelmezni:<br />
" Tehát szétszerelték őket, és az egyes alkatrészeket berakták a GAZ-okba, amikben jóféle Pobeda-motor dübörgött, majd később Moszkviccsá, sőt, később ZIL-lé (Závód Ímenyi Lihacsová – a Lihacsovról Elnevezett Üzem…) alakultak át."<br />
<br />
Hogyan alakultak át az autók, vagy alkatrészeik a ZiL autógyárrá?
https://f1classic.blog.hu/2013/02/18/auto_union_a_hadizsakmany/full_commentlist/1#c19087947
Válasz erre: Auto Union, a hadizsákmány
2013-02-19T19:08:55+01:00
2013-02-19T19:08:55+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
Gyönyörű történet, eddig csak az elejét és a végét ismertem, köszönöm a megírását!
https://f1classic.blog.hu/2013/02/18/auto_union_a_hadizsakmany/full_commentlist/1#c19086074
Válasz erre: Auto Union, a hadizsákmány
2013-02-19T14:50:42+01:00
2013-02-19T14:50:42+01:00
vasgyuszi
http://blog.hu/user/255833
Bumburnyák ruszkik...<br />
<br />
Köszönöm az összefoglalást!
https://f1classic.blog.hu/2012/10/26/villeneuve_pironi_imola_minden_maskepp_tortent/full_commentlist/1#c19085781
Válasz erre: Villeneuve, Pironi, Imola: minden másképp történt?
2013-02-19T14:13:45+01:00
2013-02-19T14:13:45+01:00
Psyman
http://blog.hu/user/144519
Kimaradt a sztoriból, hogy Villeneuve azért volt lassabb, mert a futam feléből eszeveszettül üzengettek neki, hogy nem lesz elég a benzin a kocsiba, ezért visszavett a tempóból. Amikor Pironi megelőzte, akkor hirtelen ő is begyorsult, és érdekes módon, ahogy visszaelőzte, azonnal visszalassított.<br />
Ő maga is azt mondta a futam után egy interjúban, hogy rettegett, mikor fogy ki a nafta az autókból, és nem értette, miért kezdett el Pironi száguldozni, mikor mindkettejüknek épen csak elég üzemanyaga maradt a futam végéig.
https://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir/full_commentlist/1#c18754816
Válasz erre: Ascari, az indianapolisi pionír
2013-01-08T23:34:44+01:00
2013-01-08T23:34:44+01:00
cyrilposthumus
http://blog.hu/user/770352
Azért az a 64es vb végül mégis csak Clark utolsó körben (65. kör)való kiesésén múlott. Inkább azt mondanám Bandini csak "javította" Surtees esélyeit. (30. kör)
https://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir/full_commentlist/1#c18754655
Válasz erre: Ascari, az indianapolisi pionír
2013-01-08T23:13:31+01:00
2013-01-08T23:13:31+01:00
Real Simon says
http://blog.hu/user/349441
<a href="http://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir?fullcommentlist=1#c18754604" class="reply_nick_522588" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18754604 );">@Mr.MehesKaroly</a>: Na igen, kék-fehérek voltak a Ferrarik az USA és Mexikói Nagydíjon. Köszi a korrekciót! ;)
https://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir/full_commentlist/1#c18754604
Válasz erre: Ascari, az indianapolisi pionír
2013-01-08T23:06:21+01:00
2013-01-08T23:06:21+01:00
Mr.MehesKaroly
http://blog.hu/user/522588
<a href="http://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir?fullcommentlist=1#c18754550" class="reply_nick_349441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18754550 );">@Real Simon says</a>: Igen, '64 volt, a N.A.R.T - Chinetti cége - indította hivatalosan a kocsikat, de nem sárga, hanem kék-fehérben, ez volt Amerika nemzeti színe; Bandini itt, mármint Mexikóban lökte ki G. Hillt, és lett általa bajnok Surtees.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.google.hu/imgres?hl=en&client=firefox-a&hs=bJ3&sa=X&tbo=d&rls=org.mozilla:hu:official&biw=1024&bih=379&tbm=isch&tbnid=ZNM8_Hs3Hj88JM:&imgrefurl=http://8w.forix.com/bandini-scarfiotti-giunti.html&docid=0vRUiHS9EY3iTM&imgurl=http://8w.forix.com/ferrari/lb-gh-mex64a.jpg&w=500&h=323&ei=IpjsUJWsDvH14QSOuoDIDA&zoom=1&iact=hc&vpx=549&vpy=4&dur=960&hovh=180&hovw=279&tx=114&ty=76&sig=101934360844857487267&page=1&tbnh=137&tbnw=214&start=0&ndsp=10&ved=1t:429,r:3,s:0,i:96">www.google.hu/imgres?hl=en&client=firefox-a&hs=bJ3&sa=X&tbo=d&rls=org.mozilla:hu:official&biw=1024&bih=379&tbm=isch&tbnid=ZNM8_Hs3Hj88JM:&imgrefurl=http://8w.forix.com/bandini-scarfiotti-giunti.html&docid=0vRUiHS9EY3iTM&imgurl=http://8w.forix.com/ferrari/lb-gh-mex64a.jpg&w=500&h=323&ei=IpjsUJWsDvH14QSOuoDIDA&zoom=1&iact=hc&vpx=549&vpy=4&dur=960&hovh=180&hovw=279&tx=114&ty=76&sig=101934360844857487267&page=1&tbnh=137&tbnw=214&start=0&ndsp=10&ved=1t:429,r:3,s:0,i:96</a>
https://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir/full_commentlist/1#c18754550
Válasz erre: Ascari, az indianapolisi pionír
2013-01-08T22:58:31+01:00
2013-01-08T22:58:31+01:00
Real Simon says
http://blog.hu/user/349441
Annyit érdemes még hozzáfűzni az 1986-os IndyCar-kalandhoz, hogy Enzo Ferrari ezzel a húzással akarta sarokba szorítani a FIA-t (Balestre), hogy ne tiltsa be a turbókat. Érdemes lenne összeszámolni, hány alkalom volt 1948 óta, amikor Ferrari ilyen kemény sportpolitikai eszközökkel próbált előnyt kicsikarni magának. Pl. az 1964-es utolsó 2 futamra gondolok, amikor a Ferrarik a NART sárga színében indultak Mexikóban, mert Enzo harcban állt a CSAI-val. (Remélem, nem tévesztettem el az évet.)
https://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir/full_commentlist/1#c18754525
Válasz erre: Ascari, az indianapolisi pionír
2013-01-08T22:54:01+01:00
2013-01-08T22:54:01+01:00
Real Simon says
http://blog.hu/user/349441
<a href="http://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir?fullcommentlist=1#c18754478" class="reply_nick_770352" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18754478 );">@cyrilposthumus</a>: Na igen, egészen biztos, hogy ha Alberto túléli és a Lancia decens autó marad 1955-ben (a mezőny leggyorsabb autója volt, ehhez nem fér kétség), Ascari - a mezőny leggyorsabb pilótája - megszorongatta volna Fangiót a Mercedesben. Nem véletlen, hogy (ahogy a cikkben is szerepel) Enzo Ferrari rögtön lecsapott Vittorio Janóra, aki a kiváló Lancia D55-öt tervezte. <br />
Hogy Ascari általában gyorsabb volt Fangiónál, szintén vitán felül áll. Fangio a kalkulált kiegyensúlyozottságával ért el jobb eredményeket. Amikor csak a tempó számított, Ascari verhetetlen volt. Igaza van Karcsinak, sokkal több elismerést érdemelne.
https://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir/full_commentlist/1#c18754478
Válasz erre: Ascari, az indianapolisi pionír
2013-01-08T22:47:49+01:00
2013-01-08T22:47:49+01:00
cyrilposthumus
http://blog.hu/user/770352
Ismételten remek cikk! És igen, a képek is csodálatosak.<br />
<a href="http://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir?fullcommentlist=1#c18744455" class="reply_nick_349441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18744455 );">@Real Simon says</a>: akkoriban sokan gyorsabbnak tartották még a Maestronál is. Valóban egyike a legnagyobbaknak... talán Fangio sem lesz ötszörös bajnok ha Ascari tovább él, sajnos ezt a párarcot "elvette" tőlünk az élet.
https://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir/full_commentlist/1#c18754459
Válasz erre: Ascari, az indianapolisi pionír
2013-01-08T22:45:26+01:00
2013-01-08T22:45:26+01:00
Mr.MehesKaroly
http://blog.hu/user/522588
<a href="http://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir?fullcommentlist=1#c18744455" class="reply_nick_349441" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18744455 );">@Real Simon says</a>: Én is azt gondolom, Ascarit nagyon alulértékelik, semmilyen rangsorban nem szerepel, holott máig tart rekordokat - 9x nyert zsinórban, és bár kinézetre - akár csak Gonzalez - ő is olyan volt, mint egy drótgyári portárs, piszok gyors pilóta lehetett - mint később Moss, Clark, Rindt, vagy ma Vettel.
https://f1classic.blog.hu/2013/01/08/ascari_az_indianapolisi_pionir/full_commentlist/1#c18744455
Válasz erre: Ascari, az indianapolisi pionír
2013-01-08T15:19:29+01:00
2013-01-08T15:19:29+01:00
Real Simon says
http://blog.hu/user/349441
Remek és hiánypótló a cikk - köszönjük, Karcsi! <br />
Pazarok a képek is, főleg az a színes fotó tetszik, amin Ascari ül a 12-es rajtszámú 375 Indy Special volánjánál. <br />
Enzo nem véletlenül tartotta minden idők talán legjobb pilótájának (Fangio pedig a legkomolyabb ellenfelének) Ascarit: aki egy számára teljesen idegen környezetben, oválpályán, új autóval, gumikkal, tankolási szabályokkal kapásból ilyen gyors tud lenni, az a legnagyobbak közül való.
https://f1classic.blog.hu/2011/07/11/iden_lenne_75_eves_de_43_eve_halott_jim_clark/full_commentlist/1#c18642190
Válasz erre: Idén lenne 75 éves, de 43 éve halott: Jim Clark
2012-12-27T10:23:37+01:00
2012-12-27T10:23:37+01:00
cyrilposthumus
http://blog.hu/user/770352
Nagyszerű cikk! És hogy mennyire klasszis pilóta volt, mutatja az is, hogy szinte minden kategóriában kiemelkedően teljesített. Pl.: F1 (bajnok), Francia F2 (bajnok), Tasman F2(bajnok), Indy 500(győztes), Le Mans (10.), BTCC... és még ott volt a nascar is! <br />
Ui.: csak így tovább, várjuk a jobbnál jobb cikkeket!
https://f1classic.blog.hu/2012/09/04/rindt_halalautoja_egy_roncs_kalvariaja/full_commentlist/1#c17731760
Válasz erre: Rindt halálautója: egy roncs kálváriája
2012-09-06T04:50:01+02:00
2012-09-06T04:50:01+02:00
P3000
http://blog.hu/user/167617
<a href="http://f1classic.blog.hu/2012/09/04/rindt_halalautoja_egy_roncs_kalvariaja?fullcommentlist=1#c17731735" class="reply_nick_167617" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17731735 );">@P3000</a>: Bocsánat Jo Siffert volt az, mindenesetre Rindt is Heuer órákat hordott. <br />
<br />
Itt van a cikk: <a rel="nofollow" href="http://www.calibre11.com/ambassadors-heuer-formula-1/">www.calibre11.com/ambassadors-heuer-formula-1/</a>
https://f1classic.blog.hu/2012/09/04/rindt_halalautoja_egy_roncs_kalvariaja/full_commentlist/1#c17731735
Válasz erre: Rindt halálautója: egy roncs kálváriája
2012-09-06T03:16:21+02:00
2012-09-06T03:16:21+02:00
P3000
http://blog.hu/user/167617
Jochen Rindt életéhez egy érdekes adalék, hogy védjegyének számított a Heuer kronográf órák viselése. Annyira megszerette ezt a márkát, hogy a cég tulajdonosától jelentős kedvezményt kapott, amit Rindt arra használt, hogy a paddockban árulja versenyzőtársainak az órákat keresetkiegészítésként.<br />
<br />
El tudná ezt valaki képzelni manapság, hogy a versenyzők órákkal csencselnek a szabadedzés után? Hihetetlen milyen idők voltak azok!
https://f1classic.blog.hu/2012/09/04/rindt_halalautoja_egy_roncs_kalvariaja/full_commentlist/1#c17721689
Válasz erre: Rindt halálautója: egy roncs kálváriája
2012-09-05T06:36:48+02:00
2012-09-05T06:36:48+02:00
Mr.MehesKaroly
http://blog.hu/user/522588
Tudtommal Senna Williamset a csapat döntése alapján teljesen megsemmisítették. Peterson Lotusáról semmit sem tudok, de azt igen, hogy Villeneuve 126 C2-esének néhány alkatrésze ki volt állítva a májusi, modenai kiállításon: Gilles Villeneuve - Un uomo nella leggenda címűn (hátsó szárny darabja Good Year felirattal, a felfüggesztés egy alkatrésze, az egyik hátsó gumi, sőt, a kormány is!)
https://f1classic.blog.hu/2012/09/04/rindt_halalautoja_egy_roncs_kalvariaja/full_commentlist/1#c17721195
Válasz erre: Rindt halálautója: egy roncs kálváriája
2012-09-04T23:45:16+02:00
2012-09-04T23:45:16+02:00
Autopeti
http://blog.hu/user/213044
Sokszor gondolkodtam már azon, megvannak-e még a halálos balesetekben részt vevő roncsok.<br />
Senna Williamse elvileg a gyárnál van, Peterson Lotus-át elvileg később felújították és ma is megvan.<br />
Villeneuve Ferrarijára lennék kíváncsi, lehethogy Maranellóban egy féltve őrzött garázsban pihen, bár ezt nem hinném.
https://f1classic.blog.hu/2012/09/04/rindt_halalautoja_egy_roncs_kalvariaja/full_commentlist/1#c17719767
Válasz erre: Rindt halálautója: egy roncs kálváriája
2012-09-04T20:38:54+02:00
2012-09-04T20:38:54+02:00
Giovanni Gatto
http://blog.hu/user/174431
Fantasztikus a cikk. Látom magam előtt az eseményeket. Respect.
https://f1classic.blog.hu/2012/09/04/rindt_halalautoja_egy_roncs_kalvariaja/full_commentlist/1#c17719597
Válasz erre: Rindt halálautója: egy roncs kálváriája
2012-09-04T20:18:48+02:00
2012-09-04T20:18:48+02:00
Z o z ó
http://blog.hu/user/297713
durva
https://f1classic.blog.hu/2012/04/09/velem_volt_az_ero_ferrari_458italia/full_commentlist/1#c16808439
Válasz erre: Velem volt az erő: Ferrari 458Italia
2012-05-24T01:20:36+02:00
2012-05-24T01:20:36+02:00
TFL
http://blog.hu/user/77527
:)
https://f1classic.blog.hu/2012/04/09/velem_volt_az_ero_ferrari_458italia/full_commentlist/1#c16336914
Válasz erre: Velem volt az erő: Ferrari 458Italia
2012-04-10T20:59:07+02:00
2012-04-10T20:59:07+02:00
Real Simon says
http://blog.hu/user/349441
Szívem szerint már itt megálltam volna a cikk olvasásával: "A legnagyobb falfelületet teljesen megnyugtató módon egy Gilles Villeneuve-poszter foglalja el, Gilles egy 312T3-ast gyűr, bólintós fejmozdulattal." De aztán csak rávettem magam, végigolvastam... És nem bántam meg. Big lájk - Grande Amore - ahogy "mifelénk" mondják! :)
https://f1classic.blog.hu/2012/03/27/perez_elodei_ket_halott/full_commentlist/1#c16207685
Válasz erre: Pérez elődei: két halott
2012-03-28T01:31:51+02:00
2012-03-28T01:31:51+02:00
jucccka
http://blog.hu/user/565936
ez a Perez gyerek már az elején sem volt rossz, ez az esős verseny meg különösen lökött rajta :)
https://f1classic.blog.hu/2012/03/20/amikor_meghalt_a_sved_forma_1/full_commentlist/1#c16179756
Válasz erre: Amikor meghalt a svéd Forma–1
2012-03-25T00:14:47+01:00
2012-03-25T00:14:47+01:00
TFL
http://blog.hu/user/77527
Karcsi,<br />
<br />
most találtam rá a blogodra, olvasom is órák óta, és csak gratulálni tudok!<br />
<br />
Török F. László
https://f1classic.blog.hu/2012/03/20/amikor_meghalt_a_sved_forma_1/full_commentlist/1#c16142453
Válasz erre: Amikor meghalt a svéd Forma–1
2012-03-20T19:24:14+01:00
2012-03-20T19:24:14+01:00
Real Simon says
http://blog.hu/user/349441
Nagyon alapos, remek cikk - köszönjük, Karcsi! Peterson, Nilsson, Björn Borg, ABBA - a 70-es évek tényleg a svédek nagy korszaka volt!<br />
De hadd tegyek hozzá néhány gondolatot. Kicsit hiányoltam a svéd elődök felsorolásából Reine Wisellt, aki annak idején Peterson nagy ellenfele volt a Forma-3-ban. Reine volt a "gazdag apuci kicsi fia", ezzel együtt nem volt ügyetlen, de Ronnie elkalapálta 1969-ben, a monacói F3-as futamon. Innen indult be igazán Peterson hódító karrierje.<br />
Ami a 78-as monzai tragédiát illeti, nem tudok szabadulni attól a gondolattól, hogy Hunt azért szapulta lépten-nyomon Patresét (egész hátralévő életében), mert borzalmas lelkifurdalás gyötörte. Ahogy ebben a cikkben is írod, Hunt lökte a korlátnak Peterson Lotusát Monzában, és nem tudta megemészteni, hogy közvetve ő okozta jó barátja halálát. Szegény Patrese, mit kapott tőle a következő 15 évben...
https://f1classic.blog.hu/2012/01/15/gilles_villeneuve_two_pilgrimages/full_commentlist/1#c15982062
Válasz erre: Gilles Villeneuve – Two Pilgrimages
2012-03-01T19:34:28+01:00
2012-03-01T19:34:28+01:00
dp27
http://blog.hu/user/468304
Nekem is lesz egy ilyen köröm.<br />
Köszi Karcsi, hogy megosztottad.
https://f1classic.blog.hu/2012/01/15/gilles_villeneuve_two_pilgrimages/full_commentlist/1#c15516988
Válasz erre: Gilles Villeneuve – Two Pilgrimages
2012-01-15T14:30:08+01:00
2012-01-15T14:30:08+01:00
Real Simon says
http://blog.hu/user/349441
Csak egy nagy lájkot nyomnék ide. Gilles per Sempre!
https://f1classic.blog.hu/2011/12/28/az_autoversenyzok_papja_don_sergio/full_commentlist/1#c15337478
Válasz erre: Az autóversenyzők papja, Don Sergio
2011-12-29T09:01:38+01:00
2011-12-29T09:01:38+01:00
Yamakawa
http://blog.hu/user/269718
érdekes történet
https://f1classic.blog.hu/2011/07/11/iden_lenne_75_eves_de_43_eve_halott_jim_clark/full_commentlist/1#c13968887
Válasz erre: Idén lenne 75 éves, de 43 éve halott: Jim Clark
2011-07-12T18:36:45+02:00
2011-07-12T18:36:45+02:00
dp27
http://blog.hu/user/468304
Nekem elég hiánypótló ez az oldal. Örülök neki, hogy belevágtál. Rendszeres vendég leszek itt az biztos.<br />
<br />
Ez a Clark cikk is nagyon jó - szép megemlékezés. Nekem sem megy, hogy elképzeljem 75 évesen...<br />
Azért ha van még róla több érdekesség azt is írd meg.<br />
Várom a folytatásokat. ;-)
https://f1classic.blog.hu/2011/07/12/mi_a_palya_austinban_az_usa_nagydijat_tortenete/full_commentlist/1#c13965838
Válasz erre: Mi a pálya Austinban? Az USA Nagydíjak története
2011-07-12T13:26:09+02:00
2011-07-12T13:26:09+02:00
Real Simon says
http://blog.hu/user/349441
Na, ennek majd este nekifutok. Király a Mansell-kéP 1984 Dallasból! :)